Julklappar och lite sånt där

2011-12-24 | 22:13:30






Bilder från kvällen. 
Och jag lovar, jag och min lillebror är inte så knäppa som vi ser ut att vara! Eller hur var det nu igen...?


Hej på er era små skumtomtar!
Hoppas att eran dag och kväll har varit toppen, för det har min varit! :) Massor med god mat och massor med godis, fina julklappar, bordsspel med familjen, Wii spelande med lillebror, mysig promenad med hunden, Kalle Anka och allt annat som hör till julen! Vi firade bara vi fyra i familjen idag (eller ja, vi fem kanske man ska säga, hunden får man ju inte glömma bort! ♥) men nu i veckan ska vi iväg och fira jul med lite släkt och vänner också, så det blir nog lika toppen som idag skulle jag tro! :D

Julklapparna som jag fick idag ser ni på den understa bilden, alltså detta:
• Lovikavantar
• Box med alla 8 Harry Potter filmerna ♥
• Fotostol
• 2 UV-filter till två av mina objektiv
• "Jag är Zlatan Ibrahimovic" (som jag och lillebror fick tillsammans)
• USA - cardigan
• Luvtröja med USA flaggan i luvan, hihi! :3
• $50 att skänka till någon som har det illa ställt
• Reflexskärm
• Nutella (som inte finns med på bilden)
• Två spel till Wii (som inte heller finns med på bild och som jag också fick tillsammans med lillebror, hehe!)

Så ja, jag är riktigt nöjd faktiskt! :)

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, men det visar sig väl, haha! ;)
Ha en fortsatt trevlig julaftonskväll! :D ♥
Alice G

HAHA, fick oxå en sån USA cardigan ;))

2011-12-24 @ 23:16:51
URL: http://myfaackinglife.blogg.se/
Emmy

Fick också alla Harry Potter filmer :)

2011-12-25 @ 16:53:17
URL: http://usemy.bloggplatsen.se
Amanda

Hej! Jag har blivit sugen på att köpa en systemkamera efter att ha sett dina bilder. Du verkar vara en som kan väldigt mycket om kameror, så jag har en fråga till dig. Tror du att en Canon EOS 550D är bra för en nybörjare?

Tacksam för svar. :)

2011-12-25 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback