Frågestund

2011-12-26 | 19:53:36

Jag tror att ni förstår vad det hela handlar om? Både statistiken och kommentarerna har stigit på sista tiden, och det är jag sjukt glad för! Tack så jättemycket allihopa, keep it up! ♥
Så just därför tänkte jag dra igången frågestund, för det har ju kommit några nya läsare och det var ju ändå så ett tag sen sist så... ;)

Om det blir mindre än 10 frågor så struntar jag i det, då är det ju liksom ingen mening med det hela! ;)

Så jag tror ni har fattat galoppen: kom med massor av roliga frågor så svarar jag på alla i ett inlägg den 2 januari! 
Anonym

Hej! Jag har blivit sugen på att köpa en systemkamera efter att ha sett dina bilder. Du verkar vara en som kan väldigt mycket om kameror, så jag har en fråga till dig. Tror du att en Canon EOS 550D är bra för en nybörjare?

Tacksam för svar. :)



2011-12-26 @ 20:47:16
Sara

Hur har du lärt dig att fota så bra?! haha :)

2011-12-26 @ 22:21:17
URL: http://saaramartensson.blogg.se/
tilda

Har du någon speciell favorit klädaffär...och vilken i så fall?



Har du någon favorit stad här i Sverige? (förutom Katrineholm..) och varför just den?



Finns det något tydligt minne du kommer ihåg från din barndom?



Vet du på ett ungefär vad du vill göra av din framtid?



Om du ska ha barn, vad ska de heta i så fall?



Ha det bra osv :D <3

2011-12-27 @ 17:43:41
Felicia

Vilken var din favorit julklapp?

Ungefär hur många unika besökare har du varje dag?



:)

2011-12-27 @ 18:19:05
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Farfar

Du bara växer och växer. Hur stor eller lång eller bred eller bra eller...tänker Du bli. Jag håller allt ett öga på Dig....

2011-12-27 @ 19:11:51
Ida :)

Hur många objektiv har du och vad heter dom?

Vilket redigeringsprogram använder du?

Vilka gratis-redigeringsprogram rekommenderar du?

Är Canon EOS 600D en bra nybörjar kamera?

Vilken kamera hade du innan?

Haha, oj vad mycket frågor det blev om foto, men du är så sjukt duktig :D

2011-12-27 @ 20:04:24
Södermalms Kungen

Hurur Stina Lotta. Hur mycket tror du Linköping förlorar med den 18:e Februari?

2012-01-03 @ 07:38:24
HANNA

Om du fick välja ett land du skulle åka till och fota, vilket och varför?

tappar du aldrig intresset för att fota någon gång, eller tycker du alltid det är lika kul?

Vilken är din favoritskola du gått på?

kan du lägga upp din bästa och sämsta bild?

ska vi träffas snart?

om du fick åka bakåt i tiden ett tag, skulle du åka till din barndom och vara barn igen eller till typ 1700-talet eller nåt?

om du fick välja vilket år du skulle varit/bli född på, vilket isåfall?

2012-01-03 @ 20:23:09
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback