Actually... It really sucks

2011-08-19 | 13:30:58

Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag att den här sommaren suger. Jag tycker faktiskt det. Vädret har för det mesta bara varit skit, och tack vare det har man knappt kunnat sola och bada så mycket som man egentligen ska på en sommar. Nästan inga varma sommarnätter. Inte tillräckligt med kompisar. Inte hunnit med allt man velat gjort.

Men det värsta av allt: att sommaren redan är över. Det känns som det i alla fall. När det är så här kallt i augusti, då kan man väl inte säga att det finns mycket till sommar kvar? När det är så pass kallt att man måste ha både jeans och tjocktröja på sig, så blir jag fan deppad. Låter sjukt, men jag får typ... panik av att sommaren bara försvann!

Och som om det inte vore nog så börjar skolan redan på onsdag...
Känns som om man nyss lämnade den där byggnaden. När man kände på sig att det här skulle bli den bästa sommaren på länge, men att allt bara sket sig.
Visst, det är ganska roligt att komma tillbaka till skolan, faktiskt. Men bara dom tre första dagarna, när man får nytt klassrum, nytt skåp, träffa några av  vännerna man inte hunnit se under sommaren... Men när dom tre dagarna gått så längtar man sjukt mycket till nästa sommarlov. Men nej, då måste man gå där i nästan ett helt år. Vilket liv asså.

Så ja, jag tycker den här sommaren har sugit.
Värsta onödig deppo text eller nåt, men nu vet ni. Hej!

Sandruu ♥

Kul att du är med i dagens blogg! Kommenterar när vinnarna är dragna, lycka till!

2011-08-19 @ 16:57:50
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/
Nora

TYcker exakt samma sak, tyvärr nog. Haha

2011-08-19 @ 20:07:08
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback