110815, 16:19

2011-08-15 | 16:19:10


Hallå på er!
Känner mig värsta bloggsugen, men det finns liksom inget speciellt att skriva om. Dagen har varit lika grå som den svartvita bilden ovanför, så alltså har det inte hänt ett dugg här. I alla fall inget som är intressant nog att skriva om...

Men i alla fall så ska jag snart äta lite innan jag åker ner till Backavallen. Som jag skrev någon gång igår så ska jag och Sara köra match med U-laget idag. Fanny skulle ju också varit med, men hon behövdes hos 96/95:orna, så det blir bara Sara och jag. Första gången för mig, så det ska bli jättekul! :) Fast nervöst, haha... Men dom är nog snälla, så det ska nog gå bra, haha! 

Nej men jag tror att jag bloggar lite snabbt när jag kommer hem också, men det visar sig väl!
So long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback