Torsdag, 14/4

2011-04-14 | 06:54:52
Gud va den här veckan ska gå segt då!
Har vaknat flera dagar i rad och trott att det har varit fredag, men när jag sen upptäckt att vi inte ens kommit över hälften av veckan så blir man ju inte så glad... :(

Men idag är det ju i alla fall torsdag, så bara två dagar kvar till påsklovet!! Kommer kännas grymt skönt när den här veckan är över, för lov är nånting som vi verkligen behöver just nu, haha! ;)
Påsklovet kommer nog bli riktigt nice, med bra väder och Stockholm bl.a! :)
När påsklovet lider mot sitt slut sen så är det bara 7 veckor kvar till sommarlovet!!! Haha, längtar! ♥


Överredigerad bild från Beckershof sommaren 2010.

Kom på att vi har ju SO prov idag också, så ska plugga in det sista nu, och sen måste jag käka frukost, hehe. ;)
Men vi ses nog antagligen ikväll. 
Tjingeling!

Update:// När jag kollar ut genom fönstret ser det ut som att dom här fula molnen håller på att spricka upp! Så det kanske blir en fin dag i alla fall! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback