Studiedag

2011-04-06 | 20:04:54
Grymt skönt att vara ledig från skolan idag! Lärarna har typ bestämt dom nya klasserna inför hösten, så då fick vi några hemuppgifter som vi skulle göra hemma. :)
Men dom läxorna blev jag klar med redan imorse, så det va ju gött! Sen åkte jag ut med Alice och Alice på en riiiiktigt lång ridtur! Härligt var det, och grymt kul eftersom det var första gången på jättelänge som Alice J red, haha! Men hon va så duktig så! ;]

Själv red man Askur för första gången, och han är så gullig. :] , Busig är han också, + att  han va alldeles bångstyrig i början när vi red, haha! Men sen blev han jätteduktig, och hans tölt är ju en av dom bästa, helt klart!


Askur. ♥

Synd bara att han ska säljas. :( , Skulle helt klart tänka mig att ta honom, om jag skulle haft tid... Han är så himla mysig, hehe... :]

Men i vilket fall som helst, så kom Fanny hit sen när hon slutat skolan! Vi bakade suuuupergoda kladdkaks muffins och träffade en tant som gillade tomater från Tempo, hahaha! 
Sen spelade vi kort och hade det mys och flummigt, hehe, som vanligt alltså! ;)

Men nu ska jag ner och kolla på Glee, och sen får vi se om jag kan välja mellan Grey's och Barca matchen idag...
Vill se båda, men dom går ju samtidigt... Jävla shiiiiiit säger jag bara, haha!
Men det visar sig väl. ;)

seee yah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback