Sverige i VM!

2010-09-16 | 21:19:26
Matchen mellan Sveriga-Danmark avslutades nyss, och resultatet blev 2-2!! :D , Vilket betyder att Sverige går vidare till VM, eftersom dom vann mot Danmark förra helgen med 2-1! :)
GRATTIS TJEJOR, haha! :D

Och så står det ju mellan Sverige och Holland, vilka som ska få arrangera Damfotbolls EM 2013, OwO
Hoho , tänk vilken dröm om det blir i Sverige , haha ! (a)

Jessica Landström , som jag faktiskt fått en kram av , om ni ville veta! :'3


Men ja , skrev ju förut att jag skulle hoppa Herbie. Och ja , det gick ju ganska bra! :) , Bara det att han antingen är på eller av. När han är är han hur pigg som helst , krullar ihop sig och vill bara framåt! Och sen går det över till av , och då vill man inte fatta galopp eller nånting!
Men ja , det är klart det är jobbigt när man har en för tung ryttare...
Men för övrigt gick det faktiskt ganska bra! :d , Bättre än jag trodde det skulle göra i alla fall! ^^'
Han var ganska pigg över hindrena, men han skötte sig bra ändå! :)

Och för er som ville veta , så har mamma nu åkt till London för att träffa en gammal kompis som bor där! Hon kommer hem på söndag, så det känns lite tomt här hemma just nu utan henne... <3
Men hon har det säkert jätteroligt! ^^

Haha , jaa , ska väl snart gå och lägga mig. Och ja , jag lägger mig tidigt, men jag är alltid så himla trött , så jag behöver all sömn jag kan få , hehe. ;b

Så ja , TJINGELING!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback