nollåtta:fyrtiosju

2010-09-11 | 08:47:23
Blir ett snabbt inlägg nu bara , så ni vet att jag lever , hehe! ;)

Fanny's fest igår va grymt kul!! , Haha , det va längesen jag skrattade så mycket ! x'3 <3
Älskar er tjejor, ;* ♥
Skriver mer om det sen , och då får ni se lite bilder också , hehe! ^^

Och idag blir det bara massa häst hela dagen, :3 , För först ska jag till Trolldal , (har inte vart där nån lördag på jättelänge nu! ;o) , Kanske tar med kameran och fotar lite om jag kan och hinner , för vädret ser ju inte så lovande ut precis...
Men sen ska jag iväg till Lottra med Annelie & Alice , och rida nån av deras islandshästar! :) , Blir nog kul dä! :D
Kameran kanske följer med dit också , vi får väl se! ;)

Bild från förra året , (eller va det förr , förra?). Aja , i alla fall , så har fölen blivit mycket större nu! ;'d


Så ja , ska ner och käka frukost nu , så blir nog inte så mycket bloggande förän ikväll, ;d
SHAAAAO ! 8'D
hhanna

fin bild, och fölet är gulligt också! ^^

2010-09-11 @ 09:48:52
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback