And if we die , we'd die together

2010-09-07 | 19:29:28
Nyss duschat efter en eftermiddag i stallet! ;)

Max har fått jättelång och fin man nu. :') , I alla fall för att vara han. ^^ , Som jag har längtat asså , snacka om att jag blev arg förra gången när dom klippte den , när den precis växt ut i perfekt längd... -_-'
Men nu när det börjar bli vinter , (fy helvete!) , så behöver ju dom all man dom kan få , eller hur? (a) Haha!
Och så har han börjat få sin första vinterpäls också. :')
Dom blir så jäkla gulliga när dom är så där fluffiga asså! (a) , <3
Och Max är så ju himla go , satte mig inne hos honom , och det första han gör är att buffa mig på kinden och lägga huvudet i famnen. :') 

Älskling , <3


Shit , känns som om det var igår man tog dom här bilderna! ;o , Kan inte fatta vad tiden går fort!! Nu är vi ju snart där igen , med massa vinterbilder på hästarna , och sommaren har nyss börjat? :s
Eller ja , den börjar väl lida mot sitt slut känner jag nu , inte kul när man måste ta på sig massor med kläder + jacka för att inte frysa...
Ja , det är ruskigt äckligt vad tiden går fort...

Och imorn ska vi ta skolfoto , och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig ?! x'3 , Kanske ska ha min gröna Adidas jacka , eller min H-tröja. Men det lutar mest åt Adidas-hållet , hehe ! ;d
Men ja , det blir nog bra tillslut ! 8)

Just nu håller jag på att leta fram en nyhet om valet. Vi har typ det i SO läxa tills imorn , men jag fattar ju inte ett skit av vad dom skriver! x3 , Haha , politik är verkligen ingenting för mig!
Men det är väl bara att ta nån som ser bra ut antar jag ! 8)

Och ikväll är det både första avsnittet av Idol och match mellan Sverige-San Marino!! , Ååååh , vet inte vad jag ska kolla på!! x'3 , Måste det vara på samma dag?! , Men tror nog jag ska kolla på fotbollen. :d Får väl se på sista kvarten av Idol , när det är halvtid. :)
Men Idol håller väl typ på hela veckan? ;)

Ojoj , nu blev det väldigt långt här tycker jag ! x3
I'm really sorry!
Får väl ta och avsluta här då! ;)
BAJS BAJS!
hannaaa

fiin biild! :)

2010-09-08 @ 15:36:13
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback