When I finally become whole again,

2010-10-18 | 19:49:02
Bara så att ni inte missat det , så älskar jag min Max så himla mycket! , <3
Man förstår verkligen det , när man kommer till stallet och allt faller på plats igen! Allt känns som vanligt , när man äntligen blir hel igen!
Då förstod jag att jag verkligen inte kan leva utan honom. Att jag verkligen inte kan leva utan min finaste Max... <3

Finaste , finaste prinsen... <3


Och nu börjar han bli så där fluffig och gullig, :') Dom blir så söta dom små hästarna när dom får sin vinterpäls. <3
Älskar när deras öron lblir så ulliga och gulliga , haha ! (a) , (wooow , det där rimmade! 8'D)
Men det blir ju ett rent helvete sen i vår när dom bara fäller och fäller och fäller...
Men det är det värt , haha! ;)

Kunde ju som sagt inte rida idag... :/ , Men Ebba red Max istället , så då är det lugnt , haha.. :)
Får väl hoppas att foten blir bättre tills imorn, så jag kan rida honom då, :')
Hans sadel är by the way på typ stoppning eller nåt , (igen!) , så nu har han Domino's hoppsadel så länge , och den är grymt fin på honom! :D , Älskar bruna sadlar , och det passar jättefint på Max! ;* Ett brunt träns på det hela och ett snyggt schabrak skulle inte sitta helt fel , haha! (a)

Men ja , grymt skönt att va tillbaka i alla fall, och grymt skönt att få träffa Max igen! <3 , Känner sig inte riktigt hel utan honom... <3

My beautiful fairytale! <3
Super gammal bild , men guuuh så söt! ;* <3
hanna,, ;)

hatar när dom fäller! Winnie är värst, och jag har ju mörka stallkläder oxå, blir man helt vit! -.- xD



btw hoppas du kan rida snart! :D <3

2010-10-18 @ 20:07:53
Sanna

Hejsan hejsan!

Jag bara undrar om du kan hjälpa mig med en header? (:

Tack i förhand!



/ Sanna.

2010-10-19 @ 21:54:22
URL: http://itsmesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback