23 oktober,

2010-10-23 | 08:56:55
Godmorgon godmorgon!

Hann inte blogga nånting igår... Eller jo, det skulle jag väl ha hunnit, men pallade lixom inte... ;)
Men aah, det var typ ändå inget speciellt som hände...
Skulle ha vart med Ebba och Alicia , men så blev det ikke, :/
Åkte ner till Duve istället för att kolla på brorsans innebandy match, :) Fanny kom efter ett tag och kollade tillsammans med mig, <3

Älskar dig min Falukorv! :* <3


Men aah, i matchen sen då så blev det i alla fall 3-3, :) Bra jobbat gubbs, haha! 8)

Och vad händer idag då...?
Jaa , vid tre i eftermiddag är det i alla fall den första tema träningen! Kommer nog bli grymt kul! :D

Skulle ju helst av allt vilja hinna åka till stallet också, och rida igång hästarna. Men hinner inte det, eftersom det börjar 9:00 , och jag var tvungen att få sova liiite i varje fall, så jag orkar med träningen, :)
Fast det blev ju inte mycket till sovmorgon, haha...
Så det kanske blir en liten sväng till stallet ändå, för att hälsa på Max och typ fota lite eller så, :)

Har inte fotat hästarna sen dom stog i Jordvaltstorp! ;'o , :/ Och nu går dom ju med täcken ute , och då blir det inte lika fina bilder... :/
Men aja , bättre det än ingenting! :) , Får väl hoppas på att vädret blir lite finare bara , så det blir liiite roliga bilder i sånna fall! ;)

Och jaa , den dumma snön ligger ju fortfarande kvar...

Men aja, ska väl gå ner och käka lite frukost snart, så vi ses väl senare! :)
BAJS BAJS PÅ ER! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback