Säsongens sista utomhus match,

2010-10-24 | 19:46:01
Jao, som sagt , säsongens sista utomhus match är nu avklarad. Vi mötte Smedby, och förlorade med 4-1.. Men vi spelade bättre än dom , shit vilket flyt vi hade ibland! Bara det att vi aldrig riktigt kommer till avslut , och dom fick in typ två skit mål och aah... Tyckte vi va grymma ändå , så den här förlusten är inget att hänga läpp för! ;)
Det va ett tag sen vi körde så här bra faktiskt! Grymt kul var det i alla fall! :D

Men aah , nu måste jag ner och stretcha för andra gången idag.. Mitt knä mår ju inte så bra för tillfället , haha... Och jag ska ju köra fotboll på elevens val imorn och på tisdag , så mitt knä kommer ju inte må så mycket bättre av det heller...
Men får väl köra så gått det går! ;)

Blir väl att kolla på Indiana Jones samtidigt som stretchingen också , haha! 8)

CYA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback