Natt med Maja

2010-10-16 | 17:05:12
Sitter här och kollar på Ängelholm-Norrköping , och just nu står det 1-0 till Ängelholm, för er som vill veta, haha! ;)
Maja åkte hem för ett tag sen, för som jag skrev igår så har hon sovit hör inatt ! :) <3

Vi har mest nördat Wii, som vanligt, haha! (a) , Mest FIFA 11 och Mario Galaxy ! ;d
Och så har vi såklart kollat på Idol, :3 , Och ja, vad ska man säga? Olle var ju grymmast igår också, som vanligt! ;') <3
Haha , det blev mycket skratt där framåt kvällen, x3 <3

Sen imorse vaknade vi typ 10, och då gick vi upp och käkade lite frukost. Eller aah, Maja åt frukost, för det blev lite kaos för mig... Men det ordnade sig tillslut, höh.. :b
Men vi satt och kollade massor på tv, och sen körde vi ännu mer Mario! 8)
Följde med mamma till Specce, eftersom vi skulle ut med Benson samtidigt. Så grymt fint väder idag, super härligt ju! ;)

När vi kom in igen, blev det ännu mer Mario, och så moffade vi lite glass innan hon skulle gå hem..
Men aah, kvällen/morgonen har vart ruulig! :3

Löööv juh Maja! <3


Och ikväll ska vi iväg till Granströms och käka, så det blir nog kul, :)

Och juste; Karin skrev till mig på Facebook igår att det finns sån där Virkon i stallet som man kan få låna !! :D , Så jag får väl åka dit på måndag eller nåt och göra rent mina skor och dä.. :)

Men ja , nu ska jag fortsätta kolla på matchen, ;)
GOD BAJS!
hanna,, ;)

sv; hon va roolig att rida! (a)<3 fast vi skrittade bara, och jag rååkade trava lite! ;)

jag tror hon johanna eller va hon nu heter (?!) red honom x)

okej, ska vi fota tsm då?! :D

btw, det heter virkon! xD :D

2010-10-16 @ 17:17:59
Felicia

sv; taack :D

2010-10-16 @ 18:28:12
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback