Igår

2010-10-07 | 07:24:14
Blogg.se dampade sönder igår, så det gick inte att logga in? ;s
Så får väl skriva lite om igår nu istället, :)

Dagen började som vanligt med skola då, ;)
Och onsdagens schema såg ut såhär;

IUP - Vi gjorde nån grej där vi skulle mäta hur långa vi var , och sen i 9:an ska vi kolla hur mycket man har växt , haha! 8)
ENGELSKA - Glosförhör + läsa och skriva om Irland, :b
SO - Vi skulle läsa om dom första människorna och om stenålders människorna , haha! 
SPANSKA - Satt i datasalen , så det va ganska soft... ;)
LUNCH - Jag åt med Ebba och gänget , eftersom Alice var sjuk... :/ (krya på dig! ^^) , HAHAHA , men det blev lite failat där mot slutet ! x'D
Jag skulle köra ett nytt roligt spel på Becca's mobil. Jag kom as långt , men sen dog jag ! ;o , :( , Så det börjar med att jag skriker "NEEEJ!" , ut över hela matsalen, (det va inte så många där, som tur var, men ändå , haha! x3) , Och så typ gör jag nånting med mobilen, SÅ JAG TAPPAR DEN I MIN MAT !!!
HAHAHAHA , fy fan vad vi garvade ! x'D <3 , Lätt dagens roligast asså ! x'3 <3
Men förlåt Becca , det va verkligen inte meningen, ;* <3



Så nu är Beccas mobil alldeles kletig och luktar kycklingsås , haha! 8) <3

Men aah...
MATTE - fick tillbaka våra diagnoser som vi gjorde igår, och jag fick 25/26 ! ;o , :) Fast som jag skrev igår , så va det typ as lätt , ;d
MUSIK - haha , vi körde nåt instrument bingo ! 8'D , Men det gick inte bra för mig , för jag förlorade hela tiden.. :( , Men Alice vann två pennor , så jag fick den ena! :'D , Bara för att min är mini kort , och Johanna och Philippa har "lånat" mina två andra .. -.-' , ;d

Och efter det slutade vi! :)

Hann inte mycket annat än att cykla hem , käka lite snabbt , packa väskan , och sen dra iväg till Backavallen, :)
För vi hade tidigare träning igår , på konstgräset! ;)
Det va väl roligt , men det gick piss för mig... Men aah , jag överlever väl! 8)

Och på kvällen var det första avsnittet för säsongen av Grey's Anatomy !!! :'D , <3
Älskar det , ett av dom bästa programmen ever ! <3
Men dom två sista avsnitten förra säsongen , dom va fan olidliga ! ;o , Så jäkla läskigt , och spännande och sorgligt på samma gång!
Kan knappt fatta att jag klarade mig igenom det! ;o
Men nu så , är vi back on track ! :'D

Brukar ni kolla på det? , Och i sånna fall , vad tycker ni om det? :)

Gammal bild, för några av dom här finns inte längre... :'( <3


Men aah , idag är det torsdag , (veckan har gått väldigt långsamt faktiskt.. ;s , Bara jag som tycker det?) , och ska snart iväg till skolan! ;) , Eller aah , om typ 40 minuter, ^^'
Men måste göra mig i ordning , så ADIOS ! :D
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Det kallas Bokeh och man får det om man har lågt bländartal :P

2010-10-07 @ 19:31:14
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback