Idol 2010

2010-10-08 | 19:11:02
Förbered er på ännu fler Youtube klipp nu , haha ! 8)

Snart börjar ju den första fredags finalen av Idol 2010, men jag tänkte ställa en fråga innan dess;
Vem tycker ni är bäst?

Jag tycker det är grymt svårt att välja ut nån speciell sådär , nästan alla är favoriter! , Det kommer nog bli grymt tufft för alla deltagare i år , för alla är ju så himla duktiga!

Men en av dom bästa i år är ju ändå Olle Hedberg! , <3
Han har vart min favorit enda sen han klev in på audition med sin gitarr, och han kommer alltid vara bäst!



Och han är ju bara för snyyygg ! (a) , <3
Och älskar hans dialekt , så himla gulligt ! ;')

En av dom bästa låtarna han sjungit hittils är nog Sex On Fire med Kings of Leon;



Och temat idag är "Det här är jag" , och då ska Olle sjunga Talking About a Revoultion med Tracy Chapman , en av mina favorit låtar ! :'D
Åh , han kommer göra den så grymt bra ! ;') <3

Bara jag som tycker han är så grymt snygg, och så grymt bäst och borde vinna hela skiten? :') <3


Fast några av mina andra favoriter är också;
Andreas , Sassa, Elin, Geir, Daniel, Alice och Linnea, :)



Men Olle Hedberg kommer alltid vara den bästa om dom bästaste!! , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback