Dum av dig

2010-10-27 | 18:43:49
chillevippen på er!
Sitter här och dunkar en av dom bästa låtarna just nu;

Daniel Adams-Ray - Dum av dig


Så grymt bra , man blir så glad av den ! :D
Och samtidigt som jag sitter här och sjunger högt för mig själv och hunden så redigerar jag lite bilder. :) , Fotade lite igår morse när jag följde med mommy och hunden ut på promenad. 8) , Det va så fint med all frost och solen och allt , så jag kunde ju inte låta bli! ;D

Har inte hunnit med så många ännu , för den här datorn vill inte riktigt sammarbeta idag... -.-' , Eller aah , typ aldrig rättare sagt , men aah...
Här får ni tre av bilderna i alla fall! :)


Och när jag satt här och höll på så kom jag på att jag skulle göra en ny text till mina bilder , igen , haha.. 8)
Nej men har tröttnat lite på den andra , fastän jag inte haft den så länge , haha! ;d Men det är ju alltid kul med lite variation , tycker ni inte? 8)
Så ja , kör väl med den här ett tag! ;)


Och ja , innan allt det här då, så var det ju skola som vanligt... Fast inte helt som vanligt , för det är ju fortfarande elevens val! ;)
Hade typ syslöjd idag, 8) Jag och Alice gjorde jääääättefina "kompisvantar" , haha! :3 , Fast nää, så värst fina blev dom ju inte , hähäh... 8) , Ser ut som ett par avdankade krokodiler , men dom duger, haha! 83 , Ni får ingen bild på dom i alla fall , liiite pinsamt , heh...
Och så gjorde jag lite armband och sånna grejser... :) Väldigt soft skoldag , fick sluta 13:40 sen! ;)

Men aah , känner att jag har suttit alldeles för mycket vid datorn idag , så ska väl göra klart den sista bilden och sen ta och hitta på nåt annat! ;d
Man vill ju inte riskera att ögonen blir fyrkantiga , höhö... 8)
Så aah , HEJDÅÅÅ !! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback