DFK - VFC

2010-10-17 | 19:37:56
HAHAHA , jaa , vill helst inte prata om matchen, men kan ju i alla fall säga att vi förlorade... x'3
Dom lekte ju bara med oss , fett pinsamt... xD , Men aah , duktiga va dom i alla fall! ;)
Kom på en sak på vägen hem , att det skulle ju vara kul att träna med dom nån gång! :) , Eftersom dom är så duktiga , (asså, alla killar är ju typ duktigare än tjejer så.. ;d) , så lär vi ju oss massor av att träna med dom! ;)

Kommer väl få höra det här i en hel livstid, men aah, det är väl sånt man får leva med, haha! 8)

Och det va ju en viss nummer 15 (;@ !!) , som stämpla mig på vristen , samma vrist som jag gjort illa typ hundra gånger! , Så nu har jag två dobb-märken och en svullen fot att drasS med också...
Men jaa... 8)

Och nu till nåt heeeelt annat, ;d
Här har nu några av bilderna från idag när jag fotades med Benson, ;3


haha , fail bild ! x'3 , och ja , mina foppa tofflor är fiinast ! :D
många fail bilder blev det, höhö.. 8) , men det bjuder vi på ! ;D



Ja , det var nåra.. :)
Älskar min hund! <3

Men aah , det var väl allt för nu... 8)
SEE YAH LEJTAH!
hanna,, ;)

fina biilder! :D <3

2010-10-17 @ 19:59:08
aliciaa ♥

fina bilder! :D :D

sjukt söta du & benson är! ♥

2010-10-17 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback