sjuk idag också...

2010-03-16 | 14:31:04
sheena hejs ! :d
som sagt , sjuk idag också , mådde inte alls bra igår kväll , så stannade hemma från skolan idag mä , :b
mår lite bättre nu , men det är väl fortfarande inte tipptopp...

men ja , btw så håller jag på att göra om på fotohemsidan ... igen... *host* , ^^'
hehe , men ja , tröttnade på den gamla layouten ! ;)
så nu blir det fräschare o snyggare ! :) (hur fan stavas "fräschare" ?! x'DD)

förutom datan har jag inte gjort nånting knappt , suttit framför tv:n o kollat på film , idag igen .. :d
hehe , idag blev det "Pirates of the Caribbean 3" , hehe ! ^^
den är fett bra ! :d
alla "Pirates" filmerna är jättebra tycke jag ! (a' , <3
o det ska ju komma en 4:a snart också ! :'o
den 20:e maj , 2011 , :)
"Pirates of the Caribbean , On Stranger Tides"
oohhh.... längtar ! ;)) , <3
kommer bli grymt nice ju ! :D



och sen såg jag att det ska komma en "Shrek 4" också ! :'o , :DD
"Shrek , Forever After"
haha , kommer bli fett bra ju ! x'D
"Shrek" är nåra av dom bästa filmerna jag vet , hahaha , så himla roliga ! x'DD , <3
och Åsnan äger ut allt o alla , eller hur nattis ? ;d , <3

här har ni trailern , :'d ;



haha , tror nog att den kommer bli grymt rolig den här också , som alla andra "Shrek" filmer ! x) , <3

men aaja , nog snackat om filmer nu då , haha ! xd

ska fortsätta med hemsidan , så ha det bra ! ;)
izo<3

jag måste bara se Pirates of the caribbean :D:D:D<33333

2010-03-16 @ 15:02:39
URL: http://izabellealskartatu.blogg.se/
naaattisssss ,

yeah !

åsnan är bäst , så äre bara ! =D

& han är våran ! ;) <3

vi måååste gå på den på bio ?! :'D

2010-03-16 @ 19:08:19
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback