Bio med skolan , + flum rast !

2010-03-18 | 15:17:13
hahah , sheenare alla ! ;)
äre bra lr ? :d
här hos mig är det alldeles utmärkt , eller nästan , men iaf , bloggar lite innan jag går ner o kollar på det sista av "Ghost Wisperer" , :)

Bio idag med skolan som sagt , kollade på "Min fröken är en utomjording" ,
så jävla läskig ! :'o
höll fan på att skita på mig ! haha ! x)
jag o tilda att som fast klistrade vid varann o bah skaka o skrek om vartannat , haha ! x'D ,
kommer se Ulla's ansikte framför mig varje natt fan ! :o
den här filmen har förstört mitt liv !! :(

haha , nerrå , jag klarar mig ! ;)
men tyckte bara det va så synd om nattis kusin hönan , som blev alldeles mosad i början ! :(
stackars lille höööna , :'| , <3

fast den va väl ganska rolig också ! ;d

efter filmen , på rasten , hade vi fett flum , haha ! x'DD

osså ska jag snart ner till Backa o kolla på träningen , kan inte va mä själv , eftersom jag precis vart sjuk..
vill spara mig till matchen på söndag ! :d , <3

men nu ska jag kolla på tv , sååå
godd baays ! ;))
(bild får ni klara er utan , datan dampar.. -.-')
naattisss ,

HAHA , filmen var ju ganska rolig men ändå skitläskig ! :s , <3

ja , min stackars lille kusini ! <3 , )':

men det allraroligaste "ulla , ulla , ulla .." , haha ! x'D

2010-03-18 @ 15:50:01
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback