GRÖNA LUND !

2010-06-15 | 12:50:02
Hann inte blogga nånting igår , så jag skriver om Gröna Lund idag istället! :D

Ja , man kan ju inte säga annat än att dagen var bäst! , <3 Det var hur kul som helst , och helt underbart med alla härliga personer man hängde med ! (a) , <3
Och vi fick ju perfekt väder också ! :)
Men aah , ska väl ta det från början då... ;)

Vi samlades vid Trolldals parkering ungefär 9:45 , (som jag skrev i förra inlägget) Stog där o snacka med Moa en stund , innan alla andra kom. :) Sen bar det av till Stockholm ! :D , Satt längst fram med Linnéa , Ebba & Hanna ! <3 Haha , vi hade väldigt kul , o räknade bilar , höhö ! 8)
Och buss-chaffisen fick damp på oss ! :o , hehe...

Men sen när vi kom fram till Gröna Lund , så blev vi indelade i grupper , vi skulle typ göra nån frågesport eller nått ? xd En av frågorna var hur långt tid det tog att åka den här "Elefant karusellen" , så då va vi ju tvungna att åka den , mahha ! 8'D
Och ni kan aldrig gissa vem som stog bakom oss i kön ?! :o , Jo... "Myror i brallan"-Jonas !! :o , :D
Haha , dagens höjdare fan ! (a'

Aah , sen gick vi runt och åkte allt möjligt ! (a'
Som tillexempel;
Kvasten
Blå Tåget
Vilda Musen
Lustiga Huset
, (HAHA , tänker aldrig gå i den där jäkla trappan igen , höll på att ramla bakåt och slita benen av mig , fastnade typ med ena benet på ett trappsteg som åkte as-högt upp ! :o , HAHA , måste sett väldigt kul ut ! x'dd)
Jetline , (så jäkla stolt att jag vågade ! ;o , 8'D)
Spökhuset , (fett läskigt ! :o , Men jag har faktiskt fått en ny "Peace Brother" ! :'D , Haha, för när vi stog utanför o vänta , så stog det typ en man med vitt ansikte och massa sår i huvudet på balkongen. Jag vinkade och skrek; "PEACE BROTHER!". Då bankade han sig två gånger i bröstet , och gjorde peace-tecknet , ni vet , så där som man gör? ;d Så sen när vi gick in , och vi kom till ballkongen där vi visste att han skulle va , så skrämde han ju oss först , men sen gjorde jag det där peace-mojsimojen som han gjorde , och då lät han oss gå förbi! ;) Träffade på honom fleraa gånger till , men då gjorde han inget , utan gjorde bara peace-tecken och försvann , haha ! Skön kille det där ! :) , ;d)
Skratt Kammaren , (Jag och Ebba gick där och tog massa kort , medans dom andra åkte Insane , hehe ! 8) , <3)
Kärleks Tunneln , (Med Ebba , ofc.. ;*)
Lilla Fritt Fall , (haha , sist men inte minst... ;) , Eller jo , minst vare juh... 8d)

För det mesta hängde jag med Freija , Moa , Ebba , Nattis , Linnéa , Alicia , Hanna , Josse , Amanda & Alice ! :)
Tack för en superdag , har haft hur roligt som helst ! :') , <3
ÄLSKAR ER MASSOR ! , :* <33333

Sen va det dags att åka hem , och då satt jag längst bak med Freija och Moa ! :d , <3 HAHA , Moa va väldigt flum kan man väl säga ! xd
Tog massa bilder , som kommer i ett senare inlägg. :)

Det här måste vi göra om hörni ! :* <3
Freeeeeiiiijaaaaahh <3

daaagen var sjukt rolig ! , ;dd

den måååstes göras om ! :D

haha, om du ska ladda upp bilder på mig, så ta ingen ful, och jag bjuder ! (aaa''

älskarermesttjejjooooor , <33333333

2010-06-15 @ 13:01:52
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
alicia

taack tjejer för en gryyymt bra födelsedag !

kommer aldrig glömma den ♥

jag älskar er ! ♥

2010-06-15 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback