En lördag i stallet.

2010-06-12 | 15:12:48
Hejsan alla glada!
Idag har det ju inte vart så toppen väder som man hoppats på , nu när det är sommarlov och allt. Det blåser som jag vet inte vad , och är typ mulet och sånt.

Men åkte ut till stallet imorse , kanske runt 10 , och där va jag mest med Felicia & Hanna ! :) , Pussade lite på Maxen , innan han skulle gå lektion, och så gjorde jag det gamla vanliga; skurade väggarna och mockade och så... ;)
Och det har kommit en ny häst till stallet ! :o , :'D
Huuuuuur söt som helst , ! :') Hörde att han var runt 170 i mankhöjd. Vi gick och hälsade på honom , och han var hur kelig som helst ! (a' , Kommer inte ihåg va han heter , men han kallas iaf för Jack! :)
Åh , ny 2:a på listan kanske ? (a' <3 , För Max kommer allitd vara den bästa! <3

Fick leda på ponnyridningen också , vi va ute i paddocken idag. HAHA , lerigt värre kan man ju säga ! Och jag som bara hade mina gympa dojjor på mig , höhö ... ;3
Fotade massor också , fastän det inte var så jättefint väder. Men bilder kommer sen ! :)

Ska nog gå ner o kollade lite på fotbolls VM , just nu kör Sydkorea-Grekland , och om det inte blivit nått mer mål sen jag kollade sist , så leder Sydkorea med 2-0 ! :)
Och ikväll sen är det ju Argentina (=Messi!! <3 , och Maradona som coach! :d) vs. Nigeria.
HEJA ARGENTINA ! 8'D <3

Men aah , ha det så bra ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback