shoobah ! (h'

2010-01-07 | 19:38:06

Nu är jag i skrivar tagen , förbered er på novell varning asså ! ;p , x)

Tänkte börja med att skriva om gårdagen , som spenderades med bästa Geena ! :* , <3
Hahaha , vi hade dt väldigt flumm , eller va säger du Geena ? x'dd , <3 Va på datan ett tag , och garvade åt youtube ! x) , sen blev vovven min kissnödig , så vi tog en liten promenad i det super "härliga" vädret !! ^^' (minst -587 grader ute ju!! >.<') , Men Benson bryr sig såklart nt , är lika glad för det o hoppar o skuttar som jag vet nt vad ! x) , <3
När vi kom in , så bestämde vi oss för o nörda lite Mario Cart , och såklart äger vi sänder på det , som på allt annat ! ;'d , <3
Och så kan jag ju meddela att jag o Geena är kinesiska tvillingar , slå den om ni kan !! ;') , <3
sen blev vi lite film sugna , så vi satte oss o kolla på Kung Fu Panda , den bästa filmen ever !! ;')) , <3
hahaha , garvade som jag vet nt vad ! x'DD , "KVACK KVAAAAACK!!!!" , *asg* ! x')) , <33
ja , som sagt väldigt underhållande ! x'd , <3

Sen va hon tvungen och åka hem , så då va dt slut på det roliga.. :| , <3
Och imorse fick jag reda på att stackaren Geena har luginflamation ! :( ,
krya på dig ! <3

 

Och nu tänkta jag börja skriva lite om dagen också ! ;)
Det blev till att gå upp vid halv 8 imorse , träning i Duve kl: 10:00 , :) , Det va värsta roligt , hur kul som helst ! :DD , <3 Förberedde oss inför cupen på lördag ! :d , kom o kolla vettja , om ni inte har nått annat för er ? :D , på lördag som sagt , i Duve , D & E - hallen. ^^
Första matchen börjar 8:20 , haha *vissel* , men vi spelar enda fram till 13-14 nånting , så är där typ hela dagen ! ;)
Måste gå upp runt halv 6 , samling kl. 7:15 , usch usch !! >.<'
men aja , kul ska det bli iaf ! ;)

Sen på eftermiddan , runt 16:00 , åkte jag och Moa till stallet ! :) , och ojojoj , mer flumm än så går dt nt att ha ! x'DD , asså skiit , vi är helt sjuka ! x')) , <3
Väldigt kul iaf ! ;d , <3

Sådär , nu har jag fått skriva av mig lite , haha ! x) , tror inte att nån palla läsa sånt här skit , men aja , haha ! x'dd

Det skulle ju alltid va kul med en kommentar ? (a' , <3

 

freija

vad ska ni göra i stallet då? ((: <3

2010-01-07 @ 21:20:15
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Ebbaaaaa

Jaah orkade faktiskt läsa! :P

<33

2010-01-07 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback