nessie , hulda , morris , anonym & tibbe !

2010-01-20 | 15:15:25

dagen började med att tagga till söder för språkval . Tyska , usch usch ! >.<' , har lektion i "pansar dasset" också , lyckat ! (y'
sen hade vi typ snicker träning , gick väl sådär , maha ! x) , om vi vinner kommer vi nog loosa mot nyhem & tallås , men vi kämpar på iaf ! :)

så på måndag , allihoppa , kl: 10:40 i A-hallen , Duve , avgörs matchen mellan Hyddan & Bävern.
HEJJA HYDDAN !!!

sen gick vi ju hem till hanna & sen till alex , för att hämta lite grejjor , typ pulka (åkte pulka med skolan sen) , HAHA , då hade vi ju lite roligast ! x')) , <3

nessie , hulda , morris , anonym & tibbe is tha shit!! , mahhaa ! ;)) , <3

och så blev det ju pulka med hela Hyddan också ! (y) , kul kul vi hade ! xd , <3

bara för att jag saknar thailand mest , så får dt
bli en bild därifrån , <3


nu har jag super tråkig då !! , -.-' , borde nog göra läxan , så jag har dt gjort , men pallar nt. gör dt ikväll ist ! :)
så jag tar nog o kollar på nån film eller nått ist , haha ! ^^

Purjolöken Pär

Hyddan kommer att äga juu ! :DD

Puss :*

2010-01-20 @ 16:51:44
morris the best ! haha

hyddan kmr lätt att vinna mot bävern , hejjja hyddaaan ! (yyy' haha

och ja .. nessie , hulda , morris , anonym & tibbe is tha shit ! =ddd , <3 (haha , säker ingen som fattar)

älskar dejjj nessie ! (L)

2010-01-20 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback