fair play cup !

2010-01-25 | 19:16:08
Som sagt så körde vi våran första match idag i Fair Play Cup , ! :)
körde mot Bävern , och vi vann sammanlagt med 8-0 ! :DD , fett duktiga vi va ju ! ;d , <3
Jag gjorde ett mål ! :) , och tilda är ju så fruktansvärt bäst , så hon tar o gör första målet , ! :D ,
Men dt va ju bara för att vi hade laddat upp med Mario sången , haha ! , och våra fiiina lycko stämplar ! (y'

Så på tisdag kör vi mot Tallås och Nyhem , i Nyhems hallen . Kommer kanske nt vinna precis , mahha , ! x'd
men vi ska iaf försöka , o kämpa allt va vi har ! ;)

Senare åkte jag ut till maaxi ! :* , <3
han är så jäkla bäst , älskar min maaxi mest jao ! :'d , <3

får bli en bild på älskiih's öga , för att han är så finast , <3


och hanna åker ju till thailand imorn , nt lite avis heller ! <3

men ni får ha dt så bäst , kläm kläm ! :DD
(kläm = kram , på norska , mahha ! x'd)



hanna (a)

jag är påväg till thailand nu hahha :d <33

2010-01-26 @ 09:18:53
URL: http://hannafruttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback