13 idag ! :D

2010-01-17 | 14:44:14
Vaknade upp tillsammans med bbästaste tjejorna imorse , dom sov här från igår till idag ! :'dd , <3
och gud va kul vi har haft ! x) , <3 vet inte hur mycket vi har garvat , ? x'dd , <3
nånting man aldrig glömmer ! :) , <3
bästa frukosten hade vi ju också , marräng swis !! (aa', <3
tack för bästa kvällen/natten/morronen ! :* , <3

Bild från igår! ;)


Och idag så blir man ju tonåring också ! (yy' ,  kul kul ! :D
fick lite roliga saker av tjejorna igår , som bla;
- tunika ,
- armband ,
- parfym ,
- två st paul fran skrivböcker ,
- fotoram ,
- parfym ,
och så lite mera ! :)

När tjejorna åkt hem sen runt 13:00 idag , så firades man lite av familjen också ! :) ,
och då fick jag t.ex detta;
- KRF tjocktröja ,
- luvtröja ,
- jättefin skriv bok ,
- pennor ,
- snyggt påslakan ,
- benskydds tejp ,
- ridvantar ,
- pengar att ladda mobilen med
,
och jaa , typ dä ! :) , nöjd ! :D ,
sen senare kanske det kommer lite gäster ! :) , men ska nog kolla på Robinsontv4 "play" , missade ju det igår , eftersom vi kollade på film ist ! :)
hörde att mats röstades ut ?! :o , hallå , han va ju bäst , ?! , men han kan ju fortfarande vinna ! (y' , hejja honom ! :D

aja , ha det gott , så ska jag fortsätta med min födelsedag , mahhaaa ! :DD , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback