Världens bästa har namnsdag ! :* <3

2010-02-01 | 19:50:55
Min älskade , sötaste , bästaste Max har ju namnsdag idag ! :') , <3
Det firades med maaassor mä morötter , + massor med pussar ! :d , <3

Skoldan har väl varit ganska normal , typ...
Förutom det som hände på Snickers träningen då .. :| , typ skulle sträcka mig efter bollen med yttersidan , så sträckte jag ryggen , :| , gjorde as ont ju ! , :( ,
kunde inte fortsätta träna , utan fick sitta på bänken resten av tiden. Kunde typ inte gå lr nånting , men efter ett tag blev det bättre , kunde åtminstonde gå lite normalare , ;b
visste inte säkert om jag kunde va med och spela Fair Play Cup imorn , men mamma hjälpte mig och typ masera och lite sånt , så jag det ska nog gå bra att köra iaf ! :) ,

hoppas jag ...

sen hände inte så mycket annat än att jag åkte ut till Max som sagt , :)
och bara för att min söt polle är bäst , så får det bli en bild på honom o mig , :d



bloggar nog imorn också , så ska ni få höra hur det gick i cupen ! ;)
p o k till er alla ! :'d , <3


(+ att stackars ebbz åkte till sjukhuset i eskilstuna idag !! :'( , <3 bara för att hennes jävla rygg kan bajsa på sig ! :'| , <3 puss på dig ! :* <3)
nnattisss !

och .. så fyller universums bästa ponny år idag ! :'d , <3

2010-02-01 @ 21:42:11
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Ebbaa :D

saknar dej massor! puss :*<3

2010-02-02 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback