Katrineholm City

2010-12-30 | 20:26:55
Rubriken talar om vart jag har varit idag. Fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det för city precis, haha! Men det låter ju lite tufft i alla fall.. 8)

Som jag skrev i förra inlägget, så vart det ju inte så mycket shopping i Indien, så det var ju lite roligt att man fick med sig nåra grejer hem. :d
Som tillexempel detta:

Lång, stickad kofta från HM, 299:-


Randig tunika från HM, 199:-


Musse Pigg t-shirt från Lindex, 129:-

- Och ja, jag bjuder på bilderna!

Det och lite annat smått och gått, som tillexempel nåra par leggings och ett par stickade sockar... :3

Efter vi hade vart och gjort stan, så åkte jag hem till Fanny en stund. Det var mycket trevligt, haha. <3 Satt och snackade ganska länge, innan vi bestämde att vi skulle göra det vi är allra bäst på; äga sönder på Mario Wii!
Fanny är nice hon... <3

Nu blir det väl att sätta sig och kolla på Eldsjäls galan, och kanske blir det en skinkmacka på det hela.. :3 , Gud vad jag har saknat julskinka asså! , Finns nästan inget godare än en Skogaholms limpa med julskinka och senap. <3
In my heart... (a)

peace out folks!
HANNA

fina, särskilt den randiga! :)

2010-12-30 @ 20:44:37
URL: http://hannahale.blogg.se/
ALICIA <3

snygga kläder! :D

och sjukt söt tjej på bilderna! ♥

2010-12-30 @ 21:25:21
Isabelle :))<3

har saknat dejj massor !! <3

hoho min mamma har två såna dära stickade^^ den ena fick hon av mejj ;d

fina grejjjor ! :D<3

2010-12-31 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback