A happy ending

2010-12-31 | 11:20:06
Då har vi kommit fram till den absolut sista dagen av detta 2010, som för min del har varit ett toppen år! :)
Många lyckliga minnen har man fått med sig, sånna som man aldrig kommer glömma. <3

Känns helt sjukt att i morgon är det 2011! Kommer nog ta ett par veckor innan man vänjer sig, haha!
Det läskiga är ju att tiden går så himla fort! , Eller är det bara jag som tycker det? Dagarna bara flyger iväg, och likaså åren! Känns som om jag nyss fyllde 13, men snart är man ju där igen, men då är det en siffra högre man får räkna med. För det är faktiskt bara 18 dagar kvar till min födelsedag... :3

Men aah, får väl hoppas att 2011 blir minst lika bra som 2010!

Så jao, GOTT NYTT ÅR PÅ ER! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback