Första dagen på Nyhem

2010-08-18 | 16:24:02
Japp , rubriken talar , lyckades ta mig igenom första dagen på Nyhem , haha! , Nej men det gick väl bra tycker jag ! 8) , Vi skulle bygga drakar , haha , och jag , Johanna och Alicex2 va i grupp ! , Och ja , man kan ju inte precis säga att våran drake va den bästa , hehe... Eller jo , det va den ! :) , Vi vann faktiskt pris i snyggaste drake , fastän den inte kunde flyga så högt ! (a)



Asså , han va mycket snyggare i verkligheten ! ;) , Meeen... han dog tyvär efter första flyturen , så nu ligger han rest in peace i sopptunnan... :| , Sorgligt , sorgligt...

Och imorn tror jag vi skulle göra nåt med hela arbetslaget , alltså XYZ. Ja , får väl se hur det blir , men det ska nog gå gräjt ! ;d , (y)

Har precis käkat och packat väskan för snart äre match med 96/95. :) , Tror vi skulle möta Triangeln eller nåt , men aah , matchen är i alla fall på B-plan kl. 18:30 för er som vill veta ! 8)

Håller på att fixa en header till Moa , så ska försöka hinna klart med den innan matchen , annars få jag ta det ikväll lr imorn ! :d

Men aah ...
SEE U LATER ALIGATOR!! 8'D
FREIJA PATTINSON , ♥

Hur hinner du blogga? :o

Jag hinner ingenting med bloggen nu för tiden .. det är för mycket med skolan, kompisar, stallet och mycket mera ! ;s , <3

Haha .. pöööss! ♥♥

2010-08-19 @ 15:33:25
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback