Tväling - phoenixtshirt.com

2010-04-29 | 07:34:27
Nu har Foki anordnat en tävling , där man kan vinna plagg från Phoenixtshirt.com !
Går ut på att man ska ladda upp sina 3 favoritplagg på sin blogg , och sen har Foki nöjet att utse 5 vinnare ! :)

Så här är mina 3 favoritplagg från Phoenixtshirt!

1; Den här t-shirten tycker jag är väldigt gullig , :)
Stilren och snygg , med fint motiv också ! (y'


2; Gullig t-shirt , med rolig text , :) Diggar ju Gustaf också , ;)


3; Gullig och fin t-shirt , med roligt tryck.
Mario är ju för söt också , :d , Skulle va fint om den skulle va
vit istället för svart , men jag vet inte , svart kanske passar
bättre till den här tröjan. ;)


Japp , det va dom ! ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback