shaabaa folks !

2009-12-28 | 19:35:12
typ bara sitta-hemma-framför-datan dag , ;p , inte det roligaste precis , men men ! ;d
som sagt , har för det mesta bara laggat data hela dan , och såklart läst twilight ; "så länge vi båda andas". <3

nån mer som läser den ? :D , va tycker ni om den ? :)
själv tycker jag att den är huuuuur bbäst som helst ! :DD , <3 älskar hur stephenie meyer skriver , man kan inte sluta läsa ! :d
som det står på baksidan av boken ; Varning: vansinnigt beroendeframkallande!
haha , håller verkligen mä ! x'dd , <3
har inte kommit så lång , är på bok två (hela boken är lixom uppdelad i 3 olika böcker) , och ska precis börja på kapitel 11. :)
ingen som bryr sig , men ändå ! ;d



och så ni vet , ni vill inte bo i detta hus när det är vinter , särskilt inte om man tillbringar den största tiden framför datan på övervåningen. För här uppe är det nämnligen SVINKALLT !!! , :'o (eller som jag o ebba säger , BACONKALLT!! x) , <3) , sitter här o skriver med vantar , så kallt är det ! x'dd , det är meningen att man ska ha det varmt o skönt i sitt hus på vintern , inte frysa ihjäl som en naken pingvin !!!
har ingen aning om varför dt är såhär , värmepannan måste fått spader ... eller ruter ... eller nåt...
haha ! x'd

och imorn blir dt minsann ingen sov morron ! , för kl. 07:45 ska vi samlas på Backavallen , och så bär det av till Linköping Cup !! :D ska köra på konstgräs i en inomhushall , ^^
längtar as mke , ska bli hur kul som helst !! :'dd , <3
vi spelar mot ganska jämna lag , dt är bra ! :d
så vi kommer lätt äga sönder alla , både ut o in , jeeo ! :DD , <3
önska oss lycka till !! (a' ,
eller NEEEJ , gör inte det , det ger otur , haha! x))
men iaf , kommer bli överviktigt ruuligt ! :* , <3

HEJJA DFK !!!!!!! :DDD , <33

nattis ! :)))

jag läser den ! :D

men jag kan aldrig läsa på dagarna för anton och albin för sånt liv ! -.- , haha !

2009-12-28 @ 19:47:50
svar: --> nattis

haha , anton o albin då ! x'dd

2009-12-29 @ 07:15:16
Anonym

sv: Jag fick den sista Afrodite boken !

Afrodite och olykstrasten , tror jag att den hette x'd <3

2009-12-30 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback