dan före doppare dan !! :D

2009-12-23 | 17:44:52
julafton imorn ju ! :D , <3 känns faktisk nt som dt , tiden går så fort , haha ! x'd , <3 men aja , kul ska dt bli iaf ! :'d , <3
annars har dt ju varit en toppen dag !! :D , <3
träning i morse på konstgräs nere i backa , fett kul som alltid ! :) , <3 fast dt va ju massa mä snö på plan , och mina fotbolls skor är ju nt precis så vattentäta , haha , så blev helt dyngsur om fötterna ! x'dd , och så fick jag reda på att jag och nåra fler ska va mä o spela i Linköping Cup , den 29:e december . :) , fett kul , lääängtar ! :DD , <3

efter träningen va jag mä maaja ! :'d , <3 fett kul vi hade ! x'DD , <3
chatta mä nattis på msn , jag och hennes tomte ska bli min fruman , han/hon heter bert - inger !! :'DD , <3
världens snyggaste snyggve , sötast.se , yeeo ! :'dd , <3
bert - inger in my <3 , for ever , and eeeveeer ! :') , <3

Bert - Inger på bild ! :d , <3


på mitt och min fruman Bert - Ingers bröllop (bäst på sveriget!) , ska nattis va prsät , o maja finaste blombuketten , haha ! x) , <3
va roligt vi hade ! x'DD , <3

sen nörda vi lite Wii mä brorsan , haha gud va vi garva ! x'DD , <3 , men dt va fett kul , x)

när maja hade åkt hem (:/) , bakade vi ischoklad ! :d (kan man baka ischoklad? xd) , fett goodast dom kommer bli , ! :)

men nu pallar ni säker nt läsa nått mer sånt här skit , så jag tar väl o säger ;

GOD JUL !!! :D , <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback