Andra januari tvåtusentolv

2012-01-02 | 21:24:49

En till såndär cp-bild. Ibland är det kul att bara go crazy liksom.

Tjingeling!
Känns helt knäppt att man ska börja skriva 2012 istället för 2011. Kommer nog ta ett tag att vänja sig. Typ ett år eller nåt...

Idag har jag i alla fall träffat Fanny en stund, alltid lika kul! :) Sitter just nu här och tittar på Sommar med Göran. så sjukt skön film! Kommer ihåg när vi såg den på bio för några sommrar sen, jösses vilka minnen från den kvällen asså, haha!

Skulle ju ha svarat på frågorna till Frågestunden idag också, men det har liksom inte blivit någon tid över till det så jag tar det någon annan gång i veckan istället. Då har ni ju massor med mer tid att komma med roliga frågor! :D Lite glest på den fronten just nu, så om du har någon fråga eller så på lager är det bara kommentera det här inlägget! :)

Det var väl allt för nu antar jag. Ska fortsätta kolla på filmen och efter det får vi se vad som väntar. ;)
Ha en bra kväll hörrni! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback