Fruset

2016-01-06 | 18:00:25
 
Nu har kylan hittat hit och det märks verkligen att det är vinter på riktigt. Runt -15°C har termometern visat dom senaste dagarna och det biter rejält i kinderna när man går ut. Massor av vacker snö är det på backan också. Även fast jag har lite svårt för kyla så tycker jag nog om vintern ändå, särskilt såna här soliga vinterdagar som det har varit dom senaste dagarna. Måste passa på att gå ut och gå och även fota allt det fina nu dessa sista lovdagar. Om det är fint väder imorn så ger jag mig nog ut på en liten fotopromenad då. 

Nu ska jag återgå till vårat playstation som har stått för min och brorsans största underhållning det här lovet. Ha det fint där ute i kylan så hörs vi snart!
j u n i t j e j

Ja, nu är det kallt!

2016-01-06 @ 19:13:37
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback