Fredag genom luren

2016-02-12 | 23:27:29

Fredag idag och jag startade min dag med ett pass på gymmet. Jag trodde aldrig att jag skulle bli den som spenderade mina sovmorgnar innan skolan med att träna, men ändå sprang jag där på löpbandet klockan 07:24 tillsammans med sju stycken Agda och Börje på 65+. Ska jag vara helt ärlig så var det inte allt för dumt det där med att träna lite på morgonen. Skön start på dagen liksom. Hade med mig god frukost som jag åt på tåget där jag hade sällskap av lillebror som också pendlar till skolan. 

 
Vi hade bara en lektion i skolan idag så jag kom hem redan vid 13. Lagade mig en supergod lunch bestående av tortillapizza som jag åt framför två nya avsnitt av The 100. Herre min get, den serien alltså! Är helt hooked för fy satan vad bra den är. Om ni inte har sett eller ser på den så måste ni göra det. Skulle nästan kunna säga att det är en order för hellskotta vad bra den är. Har jag sagt att The 100 är asbra? Inte? Det är den i alla fall. Sjukt bra. Okej, nu räcker det Esmeralda, haha... Melker fick vara med på ett litet hörn där också förresten.

 
Runt 19 plockade Charlie upp mig och då åkte vi till Barken och åt pizza. Jag blev sedan bjuden på bio där vi såg den nya Deadpoolfilmen. Den får 11/10 unicorns för det var riktigt längesedan jag såg en sådan sjukt rolig och bra film. Se den också om ni inte redan har sett den. Notera blodet på biobiljetterna, är det Deadpool så är det!

Och ungefär så har min fredag sett ut. Imorgon ska jag till sjukhuset i Eskilstuna för magnetröntgen av huvudet. Som jag har nämnt tidigare så har jag haft konstant huvudvärk i 2,5 år och vi har verkligen provat allt. Förutom röntgen dårå, så jag hoppas verkligen att vi får några svar av det här. Wish me luck! Innan sjukhusbesöket ska jag och mamma dock knalla runt i Tuna Park för kika i butiker och äta mat, så det blir nog mysigt i alla fall. 

Ha en trevlig helt så hörs vi snart! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback