Det bästa från 2013

2013-12-30 | 23:43:00

Måndag den 30e december. Näst sista dagen av 2013.
Det här året har varit en stor berg- och dalbana. Tänk er Balder på Liseberg. Typ så. 

Det har hänt väldigt mycket det här året som jag gärna vill glömma. Helst av allt skulle jag vilja vrida tillbaka tiden några varv för att rätta till olika misstag som har gjorts under året, men det känns lite svårt i nuläget liksom. Men bakom all skit från året så har jag faktiskt fått med mig väldigt många fina minnen från 2013 och det är dom jag tänker lägga energi på. Min minnesburk som jag påbörjade i början av året har varit proppfull sen några månader tillbaka och det visar ju bara att detta år har fört med sig väldigt mycket fint också.

Här ovanför ser ni några av favoritbilderna från året - dom bilder som betyder mycket.
Jag har hur många bilder som helst som jag skulle vilja dela med mig av i det här inlägget, men dessa får räcka så länge.

Det bästa med 2013 måste nog ha varit detta:
• När jag fyllde 16 år vilket innebar att jag färgade håret rött och började övningsköra. Det sistnämnda måste nästan ge enormt med vuxenpoäng!
När jag och Charlie blev tillsammans. Nu är det inte långt kvar tills vi har varit varandras i ett år. <3
• Den sista tiden på högstadiet som spenderades med världens finaste klass. När vi t.ex övernattade i Krämbol och åkte skottkärra på åkern och satt och pratade vid elden till sent på natten.
Avslutningsmiddagen tillsammans med alla 9or på skolan. Då insåg man hur mycket man verkligen skulle sakna alla, men åh så himla fint det var ändå!
• När vi väl klev ut från grundskolan för absolut sista gången.
• Fotoresan på Island tillsammans med pappa. Något av det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv om jag ska vara ärlig.
Fotbollscupen i Helsingborg som även blev våran sista utomhuscup tillsammans...
• Fotbolls-EM som hölls i Sverige. Så galet mäktigt, särskilt finalen på Friends Arena!
• Helgen i Rom.
• Alla dagar, kvällar och nätter tillsammans med världens finaste personer. 
• När jag började gymnasiet och hamnade i skönaste klassen!
• Hela december månad som var så himla mysig med allt vad det innebär.

Detta och mycket mera har alltså förgyllt mitt år. 
Det ska bli så himla roligt att få läsa igenom alla lappar i min minnesburk på onsdag för att minnas varenda fint ögonblick från det här året.

Och i morgon är det nyårsafton hörni. Det är sjukt vad tiden går fort. Helt galet alltså. Nästan så att man inte hinner med överhuvudtaget. Det är då det gäller att leva i nuet som en vis man en gång sa.

Som sagt - även fast detta år har bidragit med många tårar så har det blivit med minst lika många skratt. Precis så som livet ser ut helt enkelt.

Hur har erat 2013 varit? :)
Linii

Åh vilken härlig blogg du har! Så fina bilder :)

2013-12-31 @ 10:11:16
URL: http://liniiplace.blogg.se
Matilda

Så härligt att se alla dessa bilder efter att ha följt din blogg i ett år. Verkar som om du har haft ett kanonår! Gott nytt år och hoppas ditt 2014 blir ännu bättre :)

2013-12-31 @ 13:13:44
URL: http://tildasofias.blogg.se
Kimberley

Underbart collage

2014-01-06 @ 14:17:20
URL: http://kimmily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback