Guild Wars 2

2012-09-04 | 18:27:01
Översta bilden: Printscreen | Dom 4 understa: bildkälla

Jag brukar inte spela PC-spel särksilt ofta, men när min bror beställde Guild Wars 2 som släpptes för en vecka sedan kunde jag inte låta bli att testa. Nu är jag helt fast! Så himla roligt spel och så sjukt snygg grafik (jag är lite svag för sånt...)! Spelet går ungefär ut på att man är en karaktär i den magiska världen Tyria som ska utföra olika uppdrag och rädda sin värld och så vidare. Jag vet, det låter inte alls särskilt spännande, men det är superroligt! :]

På den översta bilden ser ni min karaktär som jag spelar med just nu. Han heter Ethian T och är en Asura. Han påminner lite om Dobby i Harry Potter, så himla söt! :') Sen att han bland annat skjuter eldklot på sina fiender behöver vi ju inte ta upp för att förstöra söthetsfaktorn... :]

Ett sjukt bra spel för en fantasynörd som mig!

Nu har jag skrivit två annorlunda inlägg idag, det här och det förra inlägget om saltskrubben. Två olika ämnen som jag aldrig någonsin brukar ta upp annars! Jag förstår att detta inte intresserar alla mina läsare, men så får det bli den här gången! :)

Please don't hate me... :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback