Pannkakslunch

2012-11-01 | 13:16:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Dagens lunch bestod av pannkakor med nutella och sylt tillsammans med ett glas mjölk. Kanske inte den mest nyttiga lunchen men oj så gott! :)

Anledningen till varför jag inte bloggade någonting igår var för att jag var så himla trött efter endast 4 timmars sömn. Vi hade ju tjejkväll hemma hos Isabelle och Linnea och oj så kul vi hade det! Det var verkligen supermysigt, så det måste vi verkligen göra om! :) ♥ Jag hade inte så mycket tid över till att fota, men ifall ni vill se bilder så har Isabelle lagt upp några mobilbilder från kvällen/natten på sin blogg.

Idag skulle jag och Isabelle egentligen ha spelat in en videoblogg tillsammans, men jag känner mig inte helt tipp topp just nu, så vi bestämde att vi kör på't någon annan dag istället. I vilket fall som helst så kommer videobloggen bli super, haha! :)

Oavsett hur illa jag mår så ska jag i alla fall på ett litet tandläkarbesök senare i eftermiddag. Efter det knallar jag över till Synsam för att hämta ut nya provlinser. Jag vet inte ifall ni kommer ihåg det, men jag var ju hos optikern för ett tag sen där det bestämdes att jag ska få linser och glasögon. Mina första provlinser gjorde ingen skillnad för synen överhuvudtaget, så nu ska jag alltså hämta ut ett par nya som förhoppningsvis fungerar bättre.

Åh så himla segt inlägg... Men aja, så fick det bli den här gången. Cred till alla er som pallade läsa detta svammel! :)

Ha det bra så länge så hörs vi! :)
Becka [fotoblogg]

Åh nomnomnom. ♥

2012-11-01 @ 13:59:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Fotograf Annie

Gott med pannkakslunch :)

2012-11-01 @ 23:50:35
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Nina

NUTELLA!!! Gött

2012-11-02 @ 08:29:17
URL: http://ninah.blogg.se
F R I D A - M A R I A

Åh så gott! Nutella & pannkakor är ju det bästa från två världar, liksom :3

2012-11-03 @ 10:57:40
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback