En sån där slödag

2012-06-29 | 18:08:24

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Det som har underhållit mig idag ser ni på bilden här ovanför ↑. Har för det mesta läst världens bästa Harry Potter, käkat choklad, pekat på telefonen och surfat runt på datorn. Har letat febrilt efter en mobilväska (ni vet en sån där fin i läder) till min HTC, men det finns nästan ingenstans! Det finns några få som jag skulle kunna tänka mig, men då ska det ju alltid vara någonting litet som felar... Aja, får se hur det blir med den saken.

Som sagt så har jag bara slöat hela dagen. Egentligen har jag gjort det hela veckan också. Kanske inte så värst underhållande, men det kan vara ganska skönt med slödagar ibland ändå. :)

Vad har ni haft för er idag? :)
Ps:/Glöm inte bort frågestunden! :]
Becka [fotoblogg]

Sådana har vi alla ibland, & det är okej :D Man behöver det ibland, det är så skönt :D

Svar: Ja men eller hur! :]
Esmeralda Edenberg

2012-06-29 @ 18:45:29
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Matilda

Vad heter stilen som du skrev 'My day' med? Haha har letat efter sen länge!

Svar: Den heter English Essay. :) Det är samma som jag har i headern. ;)
Esmeralda Edenberg

2012-06-29 @ 19:25:58
URL: http://mrm.blogg.se
Mathilda ♥

Super fin bild! Gillar den starkt :)

Svar: Åh vad kul, tack! :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-01 @ 21:03:24
URL: http://grahnforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback