Un cactus

2012-01-03 | 18:24:32

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Tjofräs på er!
Här har ni en bild (eller egentligen två bilder, men ni fattar) som jag fotade på Plantagen när vi skulle åka och köpa blommor i tosdags, hoho! 8) Vet inte om jag tycker om den (dom) eller inte, kan inte riktigt bestämma  mig sådär... Märkte nu att det såg lite kul ut när man satte bilderna brevid varandra sådär... Haha, busigt värre! :3

I vilket fall som helst så är det ju tisdag idag. Gick upp vid åtta imorse för att dra vidare till träningen. Kul att vi håller på att börja lite smått igen, det är så tråkigt utan massor med fotboll i veckan!
På tal om fotboll så borde väl jag egentligen befinna mig nere i Duve just nu och kolla på Värmbol som spelar semifinalen i Speccecup, men icke sa nicke, utan här sitter jag och glor på en fyrkantig skärm istället. Egentligen är skärmen faktiskt rektangulär, men hur coolt låter det? Jäkla skit säger jag bara, känns som om jag borde vara där borta på läktaren istället... Får väl se om jag lyckas ta mig ner till finalen eller nåt, annas får det skita sig.

Men först och främst ska jag få i mig lite mat, så vi hörs sen då! ;)

Ett sånt där PS igen://Den där med frågestund gick väl lite sådär då, haha... Fick i alla fall in några få frågor, så jag tar och svarar på dom i alla fall. :) Typ snart. Senare ikväll eller imorgon. Återstår att se. Puss på er!
Sissi

sv: tack snälla :)



coola bilder!

2012-01-03 @ 20:20:01
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback