Two thousand and twelve

2012-01-01 | 16:43:35
Gott nytt år på er allihopa!!
Hoppas att eran gårdag var toppen med massor av raketer och god mat och bubbeldricka och allt sånt där! Sjukt att vi redan är inne på 2012, när det känns som om vi knappt hunnit igenom halva 2011! Men jag tror nog att det här året kommer bli mega super awesome! 

Tänkte visa några bilder från nyårsafton igår också, bara för att visa hur vi hade det liksom! ;)













Gårdagen bestod alltså av en flummig promenad till Ica, där vi bl.a hittade en bajskorv med en Sverige flagga i! Årets mognaste bild om ni frågar mig, hoho! :3
Det hanns med en fika på Vaxholm och en liten promenad där också, sjukt mysigt! Sen  blev det så klart massor av Pommac och sånt som hör till. Sist men inte minst så smälldes det ju fyrverkerier vid 12 slaget också. Gud vad dålig jag är på att fota fyrverkerier asså, haha! Fast ni måste ju erkänna att bilden där fyrverkeriet ser ut som en streckgubbe blev ganska awesome! 8D Men igår var det faktiskt riktigt glest med raketer, låg allt folk och sov eller nåt? Nej men sen var det massor som skickade upp sånna här rislycktor också, så fint! :]
Men dagen och kvällen och natten var ändå grym! ♥

Sen tänkte jag lägga upp lite bilder som jag samlat på mig genom 2011 och lite sånt, men först ska jag installera The Sims 3 Leva livet som jag fick av farfar i helgen också, haha! :3 Var ju där och firade jul i efterskott i helgen också! :)

Så nu ska Sims skivan i och tugga igång, så vi hörs! :D

PS://Det har snöat massor idag, så nu är det äntligen vitt på backen igen!
PS 2://Idag är sista dagen som ni har på er att ställa frågor till frågestunden! Så skynda skynda och kom med massor av roliga frågor som jag ken ge massor av roliga svar till! :D Klicka här för att komma till frågestunden! :)
Felicia.

Sjukt fin blogg,och bilderna du tar är sååå fina!

2012-01-01 @ 18:45:38
URL: http://forsell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback