Sista dagen på sommarlovet

2011-08-23 | 11:58:23

Singö 2011

Känns helt knäppt att det här är den sista dagen av sommarlovet. Det har gått sjukt snabbt, alldeles för snabbt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har man knappt hunnit med nånting den här sommaren! Längtar redan till nästa sommarlov! Har lärt mig nu att man inte ska ha för höga förväntningar, men jag tror faktiskt att sommaren 2012 kommer bli riktigt grym! Gothia, London, OS osvosv... Så som sagt, längtar dit redan. ♥

Men ska jag vara ärlig så känns det inte helt fel att börja skolan igen. Vill egentligen inte erkänna det, men det ska faktiskt bli lite roligt... Men det kommer jag säkert bara tycka dom första dagarna, sen går man där som en zombie och bara väntar på nästa lov. Men aja, det blir nog bra! 

Min sista dag på sommarlovet kommer jag nog bara spendera hemma om inte annat. Kanske inte så jättekul, men måste fixa massor här, b.la städa mitt tredje världskrig till rum...
Så det är väl bara att sätta igång antar jag.
Hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback