It's a rainy day

2011-08-19 | 22:21:01

Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Det har regnat mest hela dagen idag. Och som fortsättning av inlägget jag skrev tidigare idag, så känns det ju lite sådär att det började bli mörkt redan runt åtta idag... Vilket betyder ännu närmare hösten...

Men aja, ska inte hålla på och klaga hela tiden, utan leva livet som det är. ;) Låter som värsta... jag vet inte vad, men shit the same, hoho!

Den här dagen har väl inte så mycket mer att erbjuda antar jag. Match i morgon, så det är bara börja tagga igång inför den redan nu, haha! ;) Så därför hade jag tänkt lägga mig och läsa till ljudet av regnet som vräker ner, och där kommer jag ligga kvar tills jag somnar.

Jajamän, så är det! Vi hörs imorgon, bye med er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback