New York shopping list

2015-10-06 | 16:55:36
Shopping list New York
 Klicka på kollaget så kommer ni till min Polyvore där ni kan se vart allting kommer ifrån. :)
 
Min countdown-app på mobilen visar att det endast är 17 dagar kvar tills vi flyger till USA och New York. Jag har sagt det förut men det tåls att säga igen - satan vad taggad jag är! Det ska bli så himla roligt och jag längtar som en tok.

Förutom att upptäcka staden så kommer det nog bli en hel del shopping om jag känner mig själv rätt. I kollaget ovanför kan ni se dom saker som jag har planerat att få med mig hem. En skjorta från Ralph Lauren, någon fin ryggsäck, en NY-keps, doftljus från Bath and Bodyworks, ett par skor från Stan Smith, en parfym från Victoria's Secret, en tröja från Gant och ett par högmidjade jeans. Sen om allt detta lyckas slinka med eller inte är en annan femma, men det är det jag siktar på i alla fall. Sen är jag bombsäker på att jag kommer lyckas köpa på mig en hel del till under resans gång, heheh... Är i alla fall hur taggad som helst på all shopping och inte minst New York i sig!
ISA

ARRRHH! vill också dit, verkar så jäkla ballt!! hoppas det blir underbart :)

2015-10-09 @ 13:53:55
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback