Höst ute, höst inne

2015-10-18 | 10:38:10

Jag kände för att göra det lite extra mysigt i rummet nu såhär på hösten, så därför gick jag ut och plockade massor av fina höstlöv och kastanjer för att dekorera rummet med. Hängde upp löven lite här och där i rummet och fyllde en stor glasvas med kastanjer. Allt det tillsammans med min fina ljuslykta och alla ljuslingor gjorde rummet så himla mysigt! Helst av allt så hade jag även velat göra någon fin pumpa eller två att ha i fönstret eller i alla fall ute på trappan, men det har tyvärr inte blivit av... Kanske är lika bra i och för sig eftersom vi åker ut och reser om några dagar och det skulle inte vara så kul att komma hem till massa ruttna pumpor överallt sen, haha... Får helt enkelt spara det till nästa höst. :)

Att dekorera sitt rum nu såhär på hösten är i alla fall ett stort tips, för åh så mysigt det blev!
Lena

Vad mysigt det ser ut :D

2015-10-18 @ 18:18:18
URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/
M

Har du små prydnadspumpor inomhus så håller de sig tills du kommer hem igen. De kan hålla sig nästan ett helt år om man ser till att de ligger torrt och inte får nån skada

2015-10-19 @ 19:44:55
URL: http://grankott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback