Håkan Hellström den 5 juni

2015-10-17 | 14:46:05

Jag tror ingen har missat att Håkan Hellström, precis som förra året, ska ha konsert på Ullevi i Göteborg i juni. Jag satt som fastklistrad framför Ticnet med flera olika datorer och mobiler för att försöka få tag på biljetter. Enligt Ticnet var det över 95 000 personer som stog i kö. Det tog ungefär 40 minuter innan jag kom in och efter att ha läst massor av tweets där folk skrev att biljetterna var slut så hade jag inte så höga förhoppningar. Satt ändå och försökte köpa biljetter utan att lyckas samtidigt som jag uppdaterade Twitter för mer information typ varje minut. Var nära på att ge upp efter ungefär 2,5 timmar framför Ticnet, men då gick dom ut med att han ska ha en extrakonsert dagen efter! Elin som jag ska gå med fick tag på biljetter på en gång så nu ska även vi få se bästa Håkan live!!

Alltså gud vad ledsen och arg jag var där ett tag. Hade blivit förbannad om jag hade missat hans konsert igen då jag inte gick på den förra året. Blev så himla lättad när dom släppte biljetterna till extrakonserten. Så sjukt att det var sådant tryck på biljetterna. Håkan är verkligen kung. Vi har i alla fall ståplatser och jag är så glad och taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Det kommer bli så sjukt mäktigt och jag längtar som en tok till den 5 juni! 5 dagar efter konserten tar vi dessutom studenten, hur galet bra är inte det då?!

Var det någon av er som också fick biljetter till någon av konserterna? :D
ISA

åh det blir nog grymt tror jag! har hört att han ska vara bra live ;)

2015-10-17 @ 17:20:59
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback