En promenad genom Central Park

2015-10-26 | 09:34:05

Godmorgon från New York och Brooklyn! 
Våra första dagar här i USA har varit hur mysiga som helst. Här om dagen strosade vi t ex runt i ett färgglatt Central Park och åh vad jag är kär! Det är så himla fint, mysigt och härlig stämning. Är så glad över att vi är här på hösten för titta vad fint det är! Skulle utan tvekan kunna gå där hur länge som helst. Jag hoppas verkligen att vi hinner ta någon mer promenad genom parken innan vi åker hem på fredag.

För övrigt så har det uppstått ett litet problem. Datorn som vi har med oss har kraschat så jag kan tyvärr varken föra över några bilder, redigera dom eller blogga därifrån. Som tur är så har kameran WiFi så jag kan föra över några bilder till mobilen i alla fall, men det är ju inte lika lätt att sitta och redigera massvis med bilder på den här lilla skärmen. Detta innebär dessvärre att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen lika mycket som jag hade hoppats... Jag ska försöka slänga in något mer inlägg från mobilen men annars får ni såklart se och veta allt när vi kommer hem. Jag uppdaterar dock Instagram en hel del så vill ni se fler bilder så ta er en titt, jag heter esmeraldaedenberg där. :) Här ovanför är i alla fall som sagt en bild från Central Park och alltså åh vad vackert det är!

Klockan är bara fem på morgonen här och anledningen till att vi är vakna nu är för att vi strax ska ge oss av mot Brooklyn Bridge för att se soluppgången. Älskar att vara ute tidigt på morgnarna så det här ska bli jättemysigt. Sen ska vi hitta något ställe att äta frukost på innan vi fortsätter med resten av planerna för dagen.

Hoppas ni får en fin måndag så hörs vi antingen här snart igen, på Instagram eller när vi kommer hem! :)
LOVISA [ foto & vardag ]

Så mysigt!

2015-10-26 @ 11:26:35
URL: http://llovisafritzson.blogg.se
Josefin Nilsson

Åh vad fin bild! :)

2015-10-26 @ 12:08:18
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
ISA

Åh så underbart med NYC, min drömstad <3

2015-10-26 @ 16:22:58
URL: http://isabyl.devote.se
Amanda

Åh, vad avundsjuk jag blir!! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback