Back to normal

2015-10-05 | 19:57:12
En lite finare del av stan | Selfie från idag | På cykeln genom lövtäckta gator 

Efter tre veckors praktik så är jag tillbaka till verkligheten vilket till största del innebär skola. Jag kommer inte ihåg senaste gången det var så svårt att ta sig upp ur sängen som det var imorse. Även fast jag som sagt inte varit i skolan på tre veckor så är jag så himla skoltrött. Helst av allt skulle jag ha praktik i minst tre veckor till. Bara 250 dagar kvar till studenten dock, kämpa! 

Så ja, denna måndag erbjöd alltså en helt vanlig skoldag. Hösten börjar komma igång ordentligt nu vilket är hur mysigt som helst. Längtar så mycket till New York och att få ta vara på den här fina årstiden där. Om lite mindre än tre veckor åker vi, så får hoppas att jag lyckas överleva i skolan fram tills dess, haha...

Nu ska jag ner till köket och äta en bulle eller två som vi bakade igår. Hoppas ni har haft en bra måndag så hörs vi! :)
Jenny

Ååh blir så avundsjuk... Min sambo for iväg till New York för en vecka sedan med sin familj. Själv är jag kvar här och jobbar :c Alla åker utomlands medan.. Jag har aldrig varit utomlands (och då räknas inte, Finland, Danmark och Tyskland..) Utomlands är man om man åkt flyg till stället, haha! ;D

2015-10-05 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback