3 minuter från NYC

2015-11-07 | 09:37:42


När vi var i New York förra veckan så filmade jag en del vilket jag n uhar klippt ihop till en liten video på ca 3 minuter. Ni har ju bara fått se några få inlägg med bilder från New York än så länge så det här blir som en liten sneak peak inför kommande inlägg. :) Blir så glad när jag ser den här filmen, vill tillbaka redan nu! 
Rania { Rania Maria Photography }

Svar: Haha ja det är ju helt klart en lite lurig kombo i så fall ;P Det är svårt att få det ena utan det andra. Tack!

2015-11-08 @ 16:21:10
URL: http://raniamaria.eu/blog
Lollo

Såå kul å resa! Har själv aldrig varit i judt NY.
Vad har du filmat med?
Vad har du redigerat med?
Och var får du musiken ifrån?
Många frågor, hihi :)

Svar: Ja verkligen, älskar att resa! New York var underbart, verkligen en stad man måste åka till någon gång i livet. :) Jag filmade med en Canon EOS 70D och en GoPro Hero3+ Silver, redigerade videon i Sony Vegas Pro 12 och laddade ner musiken från YouTube. :)
Esmeralda Edenberg

2015-11-09 @ 17:27:34
Lollo

Åh ja, måste verkligen dit nån gång!
Okej, tack så jättemycket för svar! :)

2015-11-10 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback