Yes please

2015-06-22 | 16:24:10
Bilder från Tumblr.

Jag är i sådant sjukt behov av att åka utomlands just nu. Det är jag ju i och för sig i princip alltid men nu längtar jag extra mycket. Måste verkligen utomlands snart, för det här håller inte. Vill bada i havet, bli sådär jättebrun, dricka goda drinkar, äta god mat och upptäcka ett nytt land med några jag tycker om. Helst nu på en gång. Jag måstemåstemåste! Ni hör ju, är verkligen i sådant sjukt behov att få åka ut och resa. Hoppas verkligen att det hinner bli någon liten resa någonstans i år. 

Ska ni åka utomlands någonstans i år? :)
Jessica

Jag skall åka till Paris på min semester i sommar :)
Har bara varit i Sverige och i Danmark så tycker att det skall bli jätte spännande att åka! :)

2015-06-22 @ 16:42:12
URL: http://duvetjessica.blogg.se
Matilda

Kom nyss hem från Kroatien. Gud vilket härligt land det är! Rekommenderar verkligen!

2015-06-30 @ 21:11:38
URL: http://tildasofias.blogg.se
Ida Björnfot

Åh hoppas att du får komma iväg snart, inget klår resande!
Jag ska om exakt en månad ta mitt kos och styra mot Irland där min bror bor! Har aldrig varit där tidigare och inte sett brorsan på 16 månader så det ska bli superkul! 😃 och sen i slutet av november så åker jag och föräldrarna till Istanbul, Turkiet! Ska bli extra häftigt eftersom Istanbul ligger i både Europa och Asien! 😍

2015-07-08 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback